VoIP Telefonie

VoIP telefonie - Cloud telefonie

Professionele VoIP telefonie toegespitst op de eerstelijnszorg
De telefonische belasting bij de eerstelijnszorg ligt hoog. Het is daarom prettig een VoIP-telefonie systeem te hebben met een ICT-partner die begrijpt hoe deze drukte beheersbaar is en de belasting slim kan oplossen.

Integratie met diverse systemen
“Goedemorgen Mevrouw Pieterse, hoe gaat het met uw heup?”
Met onze VoIP-telefonie integratie ziet u via een pop-up welke patiënt er contact met uw praktijk opneemt. Zodra u heeft opgenomen, dan staat het dossier al klaar!
Deze integratie met het HIS hebben wij onder andere met Medicom, MicroHIS, Exquise en Exquise Next Generation, OASE Dental en Simplex.

Telefonie integratie Medicom
Dit is een door Medicom gecertificeerde koppeling, klik hier. Door deze integratie kan Medicom de patiënt herkennen en automatisch de informatie openen. In de pop-up zie je naast de patiënt gegevens ook direct knoppen om het dossier of de agenda met een muisklik te openen. Indien de gebruiker klikt op de knop ‘agenda’, opent de agenda in Medicom waarbij de patiënt gegevens worden onthouden. Als er meerdere patiënten bekend zijn onder het telefoonnummer van de beller kun je vanuit de pop-up direct de juiste patiënt zoeken wat handig is in het geval van een woonverband. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.

Telefonie integratie Microhis

Met de MicroHis CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een scherm in MicroHis (zie screenshot) met de patiëntgegevens die bekend zijn op basis van het telefoonnummer. Indien er meerdere familieleden gekoppeld zijn aan het zelfde telefoonnummer, is het mogelijk om vanuit het overzicht direct naar de juist patiënt te navigeren. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt waardoor je met een simpele klik op het telefoonnummer in MicroHis een uitgaand gesprek kunt opzetten.

VoIP = VoIP. Alleen de ervaring en expertise maakt het verschil
Wij beginnen met de ambities van de praktijk. Wat vinden we van een receptenlijn? Faxen? Wilt u meer zorg gaan aanbieden via uw persoonlijke gezondheidsomgeving? Gaan we sturen in de callflows of meer informeren?

Cura ICT heeft VoIP-oplossingen geïmplementeerd bij menig praktijken, call- en gezondheidscentra. Met deze ervaringen en kennis hebben wij de mooiste ‘best practices’ en ‘setups’ bedacht.
Wij gaan samen met u aan de slag en de patiënt journey uittekenen en uitwerken, zodat deze ook past bij de toekomstige zorg en personeelstekorten. Dat is de waarde die Cura ICT biedt!  

Carrousel oplossingen
Heeft de assistente spreekuur, is het erg druk of heeft u vakantie? Patiënten kunnen automatisch worden doorgestuurd naar een andere praktijk, organisatie of huisartsenpost.

Terugbelmodule of koppelen aan TeleQ
Ons platform heeft een ingebouwde terugbelmodule. De patiënt krijgt het voorstel om ‘#’ te drukken om teruggebeld te worden. Heeft u behoefte aan uitgebreide terugbelfunctionaliteiten? Ons platform samen met TeleQ!

Flexibel aan de slag
Veel van onze klanten waren gewend om met een eigen mobiele telefoon anoniem uit te bellen tijdens visites. Dat is nu verleden tijd! Door simpel onze app op uw Iphone/Android toestel te installeren kunt u uitbellen vanaf elk mobiel apparaat. Ook bent u bereikbaar op wachtrijen als de spoedlijn.
Thuiswerken is eenvoudig. Een medewerker kan vanaf een eigen mobiele telefoon aan de slag zonder extra gebruikers accounts aan te vragen.

“Quote: Zonder jullie telefonie oplossingen waren wij de Corona periode niet doorgekomen!”

Bescherm uw data
Herhaalreceptenlijnen (E-mails), faxen en gevoelige gespreksgegevens behoren net zoals dossiergegevens onder de AVG wet. Daarom staat uw Cloudcentrale op Nederlandse bodem in Amsterdam en Delft op een NEN7510 gecertificeerde server.

Continuïteit
Door de flexibiliteit van ons platform hoeft u zich geen zorgen te maken over dubbele internetverbindingen en noodmobieltjes met bijbehorende kosten. Bij een storing kunnen uw medewerkers eenvoudig de app installeren middels een QR-code en direct uw patiënten te woord staan.

“Bij een centrum lag het complete netwerk eruit na een blikseminslag. De patiënten hebben niks doorgehad dankzij de app voor op de mobiele telefoon en werken via een hotspot met het HIS”


Bestaande apparatuur hergebruiken
Zit u al op VoIP maar overweegt u een overstap? Dan kan dit waarschijnlijk zonder dat er nieuw apparatuur aangeschaft hoeft te worden. Cura ICT ondersteunt de meeste VoIP toestellen van Yealink, Snom, Grandstream en Fanvil.

Niet per gebruiker maar per gelijktijdig gesprek
Vaak wordt VoIP aangeboden met een ‘prijs per gebruiker’ systeem. Voor de zorgsector, waar veel mensen parttime werken, vinden wij dit niet een eerlijke manier van berekenen. Cura ICT gaat daarom uit van een prijs per gelijktijdig gesprek.

Interesse?
Heeft u behoefte aan een ICT-partner die met u meedenkt en zorgt dat uw telefoniesystemen ondersteunend zijn aan uw werkprocessen? Neem dan contact op om voor een kennismaking en om de mogelijkheden te bespreken.

Contact opnemen

  • Telefoonnummer 0561-410000
  • Email support@curaict.nl

Openingstijden

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten