VOIP
Telefonie

VOIP Telefonie voor de Zorg

Cura ICT en IP One hebben de handen ineen geslagen.
Door jarenlange ervaring van Cura ICT rondom IT en netwerken in de gezondheidszorg, en de expertise van telefonie provider IP One, is het ons gelukt een om een kwalitatief goed, stabiel en betaalbaar telefonie platform neer te zetten voor huisartsen, tandarts en paramedici en het MKB.

Als E-zorg partner hebben wij ons telefonieplatform gekoppeld op het E-zorg netwerk, waardoor het mogelijk is om te kunnen telefoneren over het beveiligde netwerk van E-zorg. Hierdoor bent u gegarandeerd van een kwalitatief goede en veilige verbinding.

Wat wij beloven:
• Een betrouwbaar en stabiel platform zonder ingewikkelde functionaliteiten
• Op de oude manier faxen indien gewenst (best effort)
• Thuiswerken(bellen) zonder extra maandelijkse kosten
• Uw patiënten maximaal begeleiden doormiddel van wachtrijen
• Herhaalreceptenlijn
• Spoedlijn en intercollegiaal
• Klik en bel
• Mogelijkheid tot meeluisteren gesprekken voor stagiaires en inwerken
• Indien gewenst opname gesprekken en bewaren wettelijke bewaartermijn (KNMG)
• Gunstige maand tarieven door ons simpele platform zonder overbodige functionaliteiten
• Veilig over het E-zorg netwerk (Wij zijn officieel E-zorg partner)

Installatie kosten

Om ervoor te zorgen dat u tijdens het implementatie traject van uw nieuwe telefonieplatform zo min mogelijk hinder ervaart, verrichten wij vooraf een aantal voorbereidende werkzaamheden. De kosten van de voorbereidende werkzaamheden en de telefonie implementatie berekenen wij op basis van nacalculatie. Een gemiddelde telefonie implementatie inclusief training ligt gemiddeld rond de 10 uur.

€55 Boven de 80 km voorrijtarief
€70 Uurtarief

Overstappen, Hoe gaat dat in zijn werk?

U heeft hier weinig last van wij nemen alle zaken uit handen. Wij ontzorgen bedrijven, huisartsen, tandartsen en paramedici rondom telefonie.

1. Kennismakingsgesprek

U kunt altijd geheel vrijblijvend bellen naar 0527-304014 of mailen naar info@curaict.nl voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij onze diensten en de daarbij behorende mogelijkheden toelichten. Doel van het gesprek is het inzichtelijk krijgen van de huidige situatie en advies te geven over de verschillende mogelijkheden.

2. Berekening van de bestaande en nieuwe kosten

Na de kennismaking zorgen wij ervoor dat u een helder en compleet overzicht ontvangt met daarin de huidige kosten en de kosten die gelden als u overstapt naar Cura ICT.

3. Overstappen

Als u heeft besloten om over te stappen naar Cura ICT dan zullen onze specialisten het netwerk en de eventuele apparatuur bij u komen aansluiten. Hierbij hoort een uitgebreide uitleg van de mogelijkheden aan u en uw medewerkers. Wij zorgen ervoor dat u en uw medewerkers geen last hebben van de overstappen en zorgen volledig voor het integreren van de nieuwe situatie.

4. Nazorg

Uiteraard zorgen wij ervoor dat u na de overstap tevreden blijft. We bieden uitstekende persoonlijke service en kennen u dan ook als u belt.

Veel gestelde vragen:

U heeft hier weinig last van wij nemen alle zaken uit handen. Wij ontzorgen bedrijven, huisartsen, tandartsen en paramedici rondom telefonie.

-Wat zijn de voordelen van overstappen?

Overstappen naar Cura ICT heeft veel verschillende voordelen. Zo kunt u gratis overstappen, bespaart u op de bedrijfskosten en is uw abonnement maandelijks opzegbaar. Met Cura ICT VOIP belt u met een druk op het toetsenbord via het internet. Cura ICT ontzorgt volledig, laat de nieuwe situatie optimaal functioneren en heeft persoonlijke service hoog in het vaandel staan.

-Wat zijn de voordelen van de diensten van Cura ICT?

Door gebruik te maken van onze diensten krijgt u flexibiliteit en altijd gratis ondersteuning zonder servicecontracten. Tevens bespaart u op de bedrijfskosten, onder andere omdat bellen is afgekocht en u altijd gratis ondersteuning krijgt.

-Wat gebeurt er feitelijk na de overstap?

Als u besloten heeft gebruik te gaan maken van de diensten van Cura ICT dan zullen onze specialisten het netwerk en de eventuele apparatuur komen aansluiten. Tevens zal hierbij een gedegen uitleg gegeven worden van de mogelijkheden aan u en uw medewerkers. U zult al snel ervaren dat het bellen vandaag de dag veel mogelijkheden kent en de voordelen enorm zijn! Bij Cura ICT bent u geen cijfer en zullen wij u altijd blijven ondersteunen voor een zo optimaal mogelijk gebruik.

-Heeft de overstap nog impact op onze ICT omgeving?

Nee, de telefonie omgeving staat volledig los van de systemen van uw ICT omgeving. Dus u blijft altijd met uw systemen doorwerken.

-Wie zegt mijn bestaande lijnen op?

Cura ICT zorgt ervoor dat uw vaste telefonie abonnementen bij de overname worden beëindigd. Op dat moment belt u namelijk via de provider Cura ICT. Tevens zorgen wij er eventueel voor dat nummers behouden kunnen worden.

-Hoe betrouwbaar is de nieuwe telefonie omgeving?

De nieuwe omgeving is veilig en zeer betrouwbaar. De VoIP telefonie van Cura ICT vormt namelijk geen risico voor de bereikbaarheid van uw praktijk. De bereikbaarheidsprocessen van uw praktijk worden er zelfs beter van!

Heeft u toch nog vragen of interesse?

Neem gerust contact met ons op via 0527-304 014, of via de e-mail info@curaict.nl.

Bekijk onze video

Deze video bevat audio

Onze werkwijze

Overstappen

Het overstappen van uw huidige IT dienstverlener kan iets zijn waar u tegenop kijkt. Daarom ontzorgen wij u zoveel mogelijk en regelen wij de overstap voor u. Gemakkelijk!

Uw IT Stabiliseren

We beginnen met de infrastructuur van uw bedrijf. Is uw omgeving goed beveiligd? Voldoet u aan de basis AVG principes? Waar staat uw data en is deze veilig? Heeft u backups en werken deze ook? Heeft u last van storingen of irritaties? De infrastructuur wordt snel in orde gemaakt.

IT Strategie

Nu beginnen we met de documentatie van uw bedrijfsmiddelen middels een inventarisatie. We gaan uw ICT omgeving beschrijven en uitwerken. Daarna gaan we samen met u een ICT plan maken waarin verwachte kosten en uw visie en ambities worden meegenomen. Na deze stap heeft u overzicht en een IT strategie.

IT Optimaliseren

Wij zullen regelmatig bij u langskomen om uw IT-omgeving te inspecteren. Met uw medewerkers aan de slag gaan om vragen op te lossen en te adviseren hoe efficienter met software om te gaan. Wij maken uw IT steeds efficienter en dit wordt steeds meer maatwerk.

Waarom uw IT beheer uitbesteden bij Cura ICT

We ondersteunen mensen

Uw medewerkers moeten storingsvrij en veilig hun werkzaamheden kunnen doen. Hebben uw medewerkers vragen of problemen dan kunnen ze laagdrempelig contact met ons opnemen.

Geen facturen achteraf

Met ons ICT abonnement kunt u alle risico’s afkopen. Hiermee heeft u onbeperkt support bij de servicedesk en op locatie. Met dit abonnement krijgt u meer grip op uw ICT en kosten. Bekijk onze tarieven pagina welke dienstverlening bij u past

Eersteklas support

Ons doel is onze klanten ontzorgen, daarom proberen wij een probleem binnen een uur opgelost te hebben. Met Cura ICT heeft u ook het gemak dat wij voor u als één contact persoon fungeren. Heeft u een probleem dan pakken wij de regie en sturen leveranciers aan waar nodig is.

We care!

Wij geloven dat je als ICT bedrijf kan uitblinken door goede service. U heeft bij Cura ICT een persoonlijke betrokken ICT partner die laagdrempelig te bereiken is, en uw business wil leren kennen.

Overman

Nieuwgierig of Cura ICT een match is?

Bent u opzoek naar een ICT partner die kleinschalig is en een betrokken aanpak heeft? U kunt bij Cura ICT razendsnelle support verwachten en een royale service. We leggen je graag uit wat de voordelen zijn voor jou. Dit kunnen we in 5 minuten aan de telefoon, maar we maken nog liever een afspraak onder het genot van een kop koffie. Vertrouwen is immers de basis van iedere relatie.

Vul het formulier in en we bellen je zo snel mogelijk terug.