Moderne werkplek in de Cloud – Cura Connect

Cura Connect breng al uw informatiestromen samen

In de gezondheidszorg zijn er naast het HIS/EPD/AIS nog een hoop extra programma’s en websites die gebruikt worden voor het bieden van zorg. In de huisartsenpraktijk zien we vaak op de werkplekken en bureaublad vol icoontjes met websites en programma’s die u nodig heeft om zorg te bieden. Daarnaast heeft u nog uw communicatiestromen zoals zorgdomein, zorgmail en e-mail. Met Cura Connect maken wij programma’s en informatiestromen toegankelijk en overzichtelijk in een persoonlijk dashboard voor u en uw medewerkers. Wij brengen alle informatie en communicatie stromen samen.

Cura Connect is een hybride Cloud oplossing met maximale inzet op flexibiliteit en continuïteit van uw data

Cura Connect is een schil over Microsoft 365 en Azure, waarbij u als gebruiker alle gemakken ervaart van Cloud werken zonder de hoge kosten van een Private Cloud oplossing.
Uw wachtwoorden worden netjes gesynchroniseerd en uw bestanden en programma’s zijn overal beschikbaar, waardoor thuis/flexibel werken eenvoudig is.
Met Cura Connect heeft u een optimale beveiliging en back-up van al uw bestanden, Vecozo certificaten en andere benodigdheden.

Met uw persoonlijke dashboard meer efficiëntie en overzicht voor uw medewerkers
In Cura Connect kunt u: volledig in uw dashboard geïntegreerd, chatten en samenwerken met uw collega’s via Microsoft Teams.
Ook andere programma’s en websites zijn via uw dashboard toegankelijk door het ingebouwde wachtwoord-beheer en SSO-koppelingen.
U kunt mededelingen plaatsen op het dashboard voor de medewerkers, waardoor zij makkelijk bij de benodigde informatie kunnen. Ook VIM-meldingen kunnen worden behandeld met uw medewerkers.
Ook loonstroken kunnen eenvoudig naar uw medewerkers verstuurd worden.
Deze oplossing wordt beheerd vanaf de Public Cloud (Microsoft Azure).
Met deze toekomstgerichte IT-oplossingen kunnen wij uw zorgprocessen optimaal ondersteunen.

Een computer is maar een apparaat
Cura Connect is een Hybride Cloud oplossing waarbij een apparaat minder belangrijk is geworden.
Geen ICT-beheerders over de vloer, maar alles geregeld en gemanaged vanuit de Cloud.
Computer defect? Dan kunt u zo een nieuwe aansluiten en binnen enkele minuten direct weer verder werken.

Veiliger werken en voldoen aan NTA7516 voor veilige e-mail
Wellicht heeft u wel eens een e-mail ontvangen over NTA7516. NTA7516 is de nieuwe norm voor veilig communiceren. Deze regelgeving is in het leven geroepen om de veiligheid omtrent communiceren te waarborgen. Hierin worden ook de eisen omschreven die van u als zorgverlener verwacht gaan worden in de toekomst.
Met Cura Connect en de veilig mailen integratie van E-zorg kunt u gemakkelijk een stap voorwaarts maken naar het compliant werken.

Uw gepersonaliseerde Dashboard met de look en feel van uw praktijk of apotheek
Samen met u vormen we uw dashboard volledig in met de zaken die voor uw bedrijfsvoering relevant zijn. Van alle tegels/apps tot aan de kleurstellingen; alles wordt op maat voor jullie ingericht.

Wat is in Cura Connect inbegrepen?
Cura Connect is een complete oplossing voor uw algehele ICT. Binnen het abonnement zijn alle benodigde Microsoft licenties, servicedesk, beheer en antivirus inbegrepen.
Dit is gemakkelijk verwerkt in één maandbedrag en is eenvoudig op en af te schalen. 

Bent u geïnteresseerd in alle voordelen die Cura Connect u te bieden heeft?
Neem gerust contact met ons op.

Contact opnemen

  • Telefoonnummer 0561-410000
  • Email support@curaict.nl

Openingstijden

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten